GRAND G380EF

42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
1 / 7

GRAND Golden Line G380 – ponton rib

GRAND Golden Line G380 – ponton rib. Od samego początku nasze łodzie tenderowe GOLDEN LINE wprowadziły nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki swojej najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżową i ekskluzywną ofertą dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed bryzgami wody, który ma zapewnić jazdę na sucho bez przedostawania się wody z rufy.

Obecnie dostępne są dwa modele: G340 i G380, oba z wykończeniem tuby z włókna szklanego. Wyposażone również w dużą platformę kotwiczną dziobową ze światłem nawigacyjnym, knagą i miękkim oparciem siedzenia, niskoprofilową konsolę z poręczem i dwoma tylnymi relingami.
Ale być może najważniejszą cechą jest ich bezkonkurencyjnie niska waga, która umożliwia ich umieszczenie w większości systemów żurawików.
G380EF waży 170 kg (374 funtów), a z silnikiem zaburtowym o mocy 40 KM około 265 kg.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 360
Długość kokpitu 270
Szerokość łodzi 186
Szerokość kokpitu 88
Średnica komóry 46
Liczba komór tuby3
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 60
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 41
Waga suchej łodzi 170
Ladowność 650
Załoga 5
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa40
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 30
Max. waga silnika 95
Wysokość pawęży 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 17°/15°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC, D
Rozmiar opakowania №1350×158×88
Rozmiar opakowania №283×51×86
Waga łódzi w opakowaniu235

SCHEMAT ŁODZI

1 – Komora dziobowa
2 – Komora w konsoli sterowniczej
3 – Pojemna komora rufowa

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Średnie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i rozszerzoną strefą rufową
  • 3-sekcyjny nadmuchiwany balon z plastikowym okonczeniem
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką
  • Konsola sterująca CL-06 z przednim miękkim siedzeniem,schowkiem, przednią szybą z poręczem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Komora rufowa
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Układ paliwowy (40 l)
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Zdejmowane siedzenie boczne z poduszką
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F30BETL

YAMAHA F30BETL

YAMAHA F25GETL

YAMAHA F25GETL
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 747 cm³ 747 cm³ 432 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 65.1 mm
Max. moc silnika 29.4 kW / 40 KM 22.1 kW / 30 KM 18.4 kW / 25 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 536 mm (21.1 inch) L: 536 mm (21.1 inch) L: 553 mm (21.8 inch)
Waga 98.0 kg 98.0 kg 64.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart