GRAND G380EF

42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF
42 505 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G380EF

GRAND Golden Line G380 – ponton rib

GRAND Golden Line G380 – ponton rib. Od samego początku nasze łodzie tenderowe GOLDEN LINE wprowadziły nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki swojej najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżową i ekskluzywną ofertą dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed bryzgami wody, który ma zapewnić jazdę na sucho bez przedostawania się wody z rufy.

Obecnie dostępne są dwa modele: G340 i G380, oba z wykończeniem tuby z włókna szklanego. Wyposażone również w dużą platformę kotwiczną dziobową ze światłem nawigacyjnym, knagą i miękkim oparciem siedzenia, niskoprofilową konsolę z poręczem i dwoma tylnymi relingami.
Ale być może najważniejszą cechą jest ich bezkonkurencyjnie niska waga, która umożliwia ich umieszczenie w większości systemów żurawików.
G380EF waży 170 kg (374 funtów), a z silnikiem zaburtowym o mocy 40 KM około 265 kg.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 360
Długość kokpitu 270
Szerokość łodzi 186
Szerokość kokpitu 88
Średnica komóry 46
Liczba komór tuby3
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 60
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 41
Waga suchej łodzi 170
Ladowność 650
Załoga 5
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa40
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 30
Max. waga silnika 95
Wysokość pawęży 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 17°/15°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC, D
Rozmiar opakowania №1350×158×88
Rozmiar opakowania №283×51×86
Waga łódzi w opakowaniu235

SCHEMAT ŁODZI

1 – Komora dziobowa
2 – Komora w konsoli sterowniczej
3 – Pojemna komora rufowa

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Średnie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i rozszerzoną strefą rufową
  • 3-sekcyjny nadmuchiwany balon z plastikowym okonczeniem
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką
  • Konsola sterująca CL-06 z przednim miękkim siedzeniem,schowkiem, przednią szybą z poręczem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Komora rufowa
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Układ paliwowy (40 l)
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Zdejmowane siedzenie boczne z poduszką
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F30BETL

YAMAHA F30BETL

YAMAHA F25GETL

YAMAHA F25GETL
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 747 cm³ 747 cm³ 432 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 65.1 mm
Max. moc silnika 29.4 kW / 40 KM 22.1 kW / 30 KM 18.4 kW / 25 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 536 mm (21.1 inch) L: 536 mm (21.1 inch) L: 553 mm (21.8 inch)
Waga 98.0 kg 98.0 kg 64.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart