GRAND G340N

39 581 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G340N
39 581 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G340N
39 581 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G340N

GRAND Golden Line G340N

GRAND Golden Line G340N – Zachowując klasyczny styl G340 i doskonałe wykonanie, dodaliśmy kilka wspaniałych nowych funkcji do naszego wszechstronnego modelu.
Jednocześnie G340N pozostaje bardzo lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź tender.

Jaka jest właściwie różnica między nowym G340N a klasycznym modelem G340?
Główne zalety nowego G340 to:
Bardziej przestronny kokpit.
Ulepszona ergonomiczna konsola sterownicza, deska rozdzielcza może teraz mieć zainstalowany do 7-calowy GPS. Konsola może być montowana podwójnie lub pojedynczo. Dodatkowo wyposażony jest w przednią szybę i uchwyt na kubek.
Duża platforma dziobowa z wbudowanymi światłami nawigacyjnymi.
Pełnowymiarowy maszt narciarski, niespotykany w wielu RIB-ach tej wielkości.
Łódź ma dużo miejsca we wszystkich szafkach wokół, aby zabezpieczyć rzeczy osobiste.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 325
Długość kokpitu 260
Szerokość łodzi 175
Szerokość kokpitu 80
Średnica komóry 45
Liczba komór tuby3
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski н/д
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) н/д
Waga suchej łodzi 132
Ladowność 480
Załoga 4
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa42
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 30
Max. waga silnika 105
Wysokość pawęży 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 18° / 17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziB
Rozmiar opakowania №1304х129х82
Rozmiar opakowania №283х81х51
Rozmiar opakowania №3114х84х58
Waga łódzi w opakowaniu180

Schemat schowków

1 – Schowek na kotwice
2 – Pojemny schowek dziobowy
3 – Schowek w konsoli sterowniczej
4 – Przedział na zbiornik paliwa (40 l)
5 – Główny schowek rufowy

Konstrukcja łodzi

1 – Wzmocniony kadłub z włókna szklanego o średnim V  z „High Step Hull” (HSH), zwiększoną powierzchnią kokpitu „DART Hull” i przedłużeniem pawęży „Dovetail”
2 – 3-sekcyjna tuba nadmuchiwana o zmiennej średnicy „DART”
3 – Listwa odbojowa z deflektorem wody
4 – Konsola sterownicza CL-31 z małym schowkiem i szybą przednią; z deską rozdzielczą (możliwość umieszczenia wyświetlacza wielofunkcyjnego do 7′)
5 – Kierownica, układ kierowniczy mechaniczny (T71), linka sterownicza (M66)
6 – Schowek dziobowy
7 – Konsola sterownicza z bocznym siedzeniem (opcja)
8 – Zintegrowana tylna kanapa
9 – Platforma dziobowa do cumowania i/lub kotwiczenia z chowaną knagą (oraz światłami nawigacyjnymi LED – jeśli wybrano pakiet elektryczny)
10 – Miękka podłoga antypoślizgowa SeaDeck
11 – Uchwyt dziobowy
12 – Boczne uchwyty bezpieczeństwa
13 – Dwa relingi bezpieczeństwa po bokach tylnej kanapy na nadmuchiwanym balonie
14 – Dwie tylne knagi chowane wykonane z polerowanej stali nierdzewnej
15 – Węzły holownicze w kształcie litery D
16 – Zawór nadciśnieniowy bezpieczeństwa
17 – Maszt do holowania narciarza
18 – Wyjście węża falistego z przestrzeni międzypokładowej do ukrytego montażu urządzeń komunikacyjnych
19 – Wzmocniona pawęż
20 – Włókno szklane kończy balon ze stopniem

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Średnie V» i rozszerzoną strefą rufową
  • 3-sekcyjny nadmuchiwany balon z plastikowym dokończeniem
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Komora rufowa
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Maszt do holowania narciarza
  • Układ paliwowy (42 l)
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Zdejmowane siedzenie boczne z poduszką
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F25GES

YAMAHA F25GES

YAMAHA F20GEPS

YAMAHA F20GEPS

YAMAHA F20GES

YAMAHA F20GES

YAMAHA F15CES

YAMAHA F15CES
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 362 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 63.0 × 58.1 mm
Max. moc silnika 18.4 kW / 25 KM 14.7 kW / 20 KM 14.7 kW / 20 KM 11.0 kW / 15 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) 1 gaźnik
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood S: 424 mm (16.7 inch) S: 429 mm (16.9 inch) S: 424 mm (16.7 inch) S: 438 mm (17.2 inch)
Waga 56.0 kg 61.0 kg 56.0 kg 52.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Ręczny Elektrohydrauliczny system regulacji trymu w pozycji statycznej Ręczny Ręczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart