GRAND Drive Line D600L – łódź motorowa RIB. GRAND D600 LUX to rewolucyjny nowy model GRAND — pierwszy w swoim rodzaju, wprowadza zupełnie nową serię łodzi DRIVE. Zainspirowani miłością do szybkości, dynamiki i zwinności oraz oczywiście naszymi klientami. GRAND stworzył nowy styl — powiew świeżości pod względem wydajności, modułowości i użyteczności. Gładkie linie, precyzyjne akcenty, funkcjonalne detale i możliwość przekształcenia pokładu w celu dostosowania do wymagań każdego użytkownika to kamienie węgielne tego, co czyni naszą nową 6-metrową łódź wyjątkową. Każdy znajdzie swój własny sposób, aby cieszyć się nim, czy to do użytku prywatnego, czy komercyjnego.
To propozycja nie tylko dla tych, którzy nie potrafią żyć bez jazdy, ale także dla tych, którzy uwielbiają relaks w luksusie. Luksus we wszystkim – wygląd, praktyczność i wydajność. Nowe kombinacje kolorystyczne, funkcjonalne i stylowe detale, dużo schowków i nowa konsola z możliwością zmiany pozycji stojącej/siedzącej – doświadcz prawdziwej radości z relaksu i opalania się na rufie z ogromnym zestawem tylnego pokładu słonecznego.
Montując zarówno tylny, jak i dziobowy pokład słoneczny, których łączna powierzchnia wynosi 3,6 m2, możesz zamienić swoją łódź w pływającą słoneczną plażę. Rzeczywiście, tylny taras jest naprawdę niesamowity! Jak dobrze, że można na nim usiąść, zrelaksować się i podziwiać akrobacje w wykonaniu wakeboardzisty lub narciarza!
Głównym celem siedziska obrotowego jest zapewnienie dwóch możliwych wygodnych pozycji – siedzącej lub stojącej. Służy również jako podpora tylnego tarasu w jego górnej pozycji.
Poręczna konsola sterownicza i płynne linie funkcjonalnych detali oraz nowa kombinacja kolorów.
D600 Lux można wyposażyć w T-top. Wystarczająco wysoka dla wysokich osób (prawie 2 metry wzrostu) i wystarczająco szeroka zarówno dla sternika, jak i pasażera.
Krótko mówiąc, nasz nowy D600LUX jest przeznaczony do jazdy, relaksu lub opalania. Niemniej jednak, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz, Twój D600 LUX będzie promował odświeżenie zdrowia i ducha.
Długość łodzi | 612 |
Długość kokpitu | 440 |
Szerokość łodzi | 250 |
Szerokość kokpitu | 154 |
Średnica komóry | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 72 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 48 |
Waga suchej łodzi | 597 |
Ladowność | 1110 |
Załoga | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 140 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 130 |
Max. waga silnika | 250 |
Wysokość pawęży | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 | 624х224х124 |
Rozmiar opakowania №2 | 105х95х125 |
Rozmiar opakowania №3 | 120х60х960 |
Waga łódzi w opakowaniu | 707 |
SCHEMAT SCHOWKÓW
1 — Schowek dla kotwicy (13 l)
2 — Schowek dziobowy (105 l)
3 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga (270 l)
4 — Zbiornik paliwa (140 l)
5 — Komory rufowe (2×153 л)
6 — Boczne rufowe schowki (2×100 l)
7 — Siedzenie / Przedni schowek konsoli sterowej (50 l)
RYSUNEK ŁODZI
1 — Kadłub z włókna szklanego, głębokie - V
2 — 5-komorowy pompowany balon
3 — Wzmocniona linia odbojowa z dzielnikiem wody
4 — Uchwyty bezpieczeństwa
5 — Przednie siedzenie konsoli sterowej
6 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga
7 — Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
8 — Kanapa rufowa / Boczne rufowe schowki
9 — Rufowy reling bezpieczeństwa
10 — Lewa i prawa rufowa komora
11 — Dziobowe knagi cumownicze
12 — Platforma dziobowa kotwicy
13 — Schowek dla kotwicy
14 — Schowek dziobowy z zdejmowanymi poduszkami
15 — Zawór dla pompowania
16 — Zawór nadmiernej presji
17 — Składany podwójny stojak SD-26
18 — Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
19 — Rufowa platforma dla kąpieli z włókna szklanego
20 — Rufowe knagi cumownicze
21 — Rufowa platforma dla kąpieli z drabinką do wyciąganie się z wody i poręczem
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA F130XA |
YAMAHA VF115XA |
YAMAHA F115XB |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 95.6 kW / 130 KM | 84.6 kW / 115 KM | 84.6 kW / 115 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) |
Waga | 227.0 kg | 227.0 kg | 180.0 kg | 180.0 kg | 179.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |