GRAND D600A

120 198 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600A
120 198 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600A
120 198 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600A
120 198 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600A
120 198 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600A

GRAND Drive Line D600 ACTIVE

GRAND Drive Line D600 ACTIVE

Seria GRAND DRIVE ustawia poprzeczkę dla każdego entuzjasty RIB. Zanurz się w zadziwiającą wydajność i zwinność naszej nowej, świeżej i kultowej linii modeli. GRAND DRIVE zapewnia pełną równowagę stabilności, praktyczności i komfortu w estetycznym opakowaniu. GRAND stworzył nową, odświeżającą linię, wykorzystując dynamiczny sportowy design, aby zadowolić poszukiwaczy mocnych wrażeń bezkompromisowymi osiągami i unikalnymi właściwościami. GRAND DRIVE został specjalnie zaprojektowany dla tych, którzy poszukują świeżego, nowatorskiego wyglądu. GRAND DRIVE otwiera nową generację łodzi, a dzięki swojej modułowej konstrukcji pozwala, aby pakiet był prosty w użyciu, pozostając jednocześnie niezwykle wszechstronnym.

Ta wersja z łatwością wprowadzi Cię w buty pilota wyścigowego. Poczuj pęd, falę, występ i jak adrenalina wypełnia Twoje żyły. Poczuj się bezpiecznie i swobodnie dzięki dużemu otwartemu pokładowi, dwóm regulowanym sportowym siedzeniom, poręczy konsoli i suchym schowkom, aby przyspieszyć przepływ krwi, wyciskając maksymalną prędkość z 150-konnego silnika, do którego ta łódź jest przeznaczona.

Dynamiczny design GRAND Drive Line D600 ACTIVE został opracowany z myślą o aktywnych sportach wodnych i wędkarstwie.
Nowa konstrukcja kadłuba jest specjalnie dostosowana do wygodnego układania wędek i innych akcesoriów do udanego łowienia.
Jeśli pasjonujesz się agresywną jazdą na falach, z pewnością docenisz regulowane sportowe fotele, które są bardzo wygodne na wzburzonym morzu, ponieważ główny ciężar kompensują nogi, a nie plecy.
Nawiasem mówiąc, solidny, trwały i elegancki (wykonany ze stali nierdzewnej i pokryty czarnym proszkiem) to wszystko o maszcie do holowania nart wodnych z wszechstronnym światłem na górze.
Jednocześnie tylna kanapa wyposażona w miękkie poduszki i wysokie oparcie predysponuje do spokojnego relaksu podziwiania bezkresu wody i nieba.
Wśród innych funkcji:

  • Przestronna szafka podpokładowa ze sprężyną gazową
  • Dwie bakisty rufowe z dużymi panelami dostępu
  • Dwie platformy kąpielowe, z których jedna wyposażona jest w składaną drabinkę.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)612
Długość kokpitu (cm)440
Szerokość łodzi (cm)250
Szerokość kokpitu (cm)154
Średnica komóry (cm)50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski (cm)72
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)48
Waga suchej łodzi (kg)596
Ladowność (kg)1110
Załoga (osób) 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)140
Ilość silników1
Polecalna moc silnika (KM)130
Max. waga silnika (kg)250
Wysokość pawęży (mm)635
Kąt stępki (srodek/rufa) 22° / 22°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC
Rozmiar opakowania №1 (cm)624х224х124
Rozmiar opakowania №2 (cm)105х95х125
Rozmiar opakowania №3 (cm)120х60х960
Waga łódzi w opakowaniu (kg)706

SCHEMAT SCHOWKÓW

1 — Schowek dla kotwicy (13 l)
2 — Schowek dziobowy (105 l)
3 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga (270 l)
4 — Zbiornik paliwa (140 l)
5 — Komory rufowe (2×153 л)
6 — Boczne rufowe schowki (2×100 l)
7 — Siedzenie / Przedni schowek konsoli sterowej (50 l)

RYSUNEK ŁODZI


1 — Kadłub z włókna szklanego, głębokie - V
2 — 5-komorowy pompowany balon
3 — Wzmocniona linia odbojowa z dzielnikiem wody
4 — Uchwyty bezpieczeństwa
5 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika SS-01
6 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga
7 — Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
8 — Kanapa rufowa / Boczne rufowe schowki
9 — Rufowy reling bezpieczeństwa
10 — Lewa i prawa rufowa komora
11 — Dziobowe knagi cumownicze
12 — Platforma dziobowa kotwicy
13 — Schowek dla kotwicy
14 — Schowek dziobowy z zdejmowanymi poduszkami
15 — Zawór dla pompowania
16 — Zawór nadmiernej presji
17 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika dla pasażera SS-01
18 — Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
19 — Rufowa platforma dla kąpieli z włókna szklanego
20 — Rufowe knagi cumownicze
21 — Rufowa platforma dla kąpieli z drabinką do wyciąganie się z wody i poręczem

 

 

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocniona kadłub z włókna szklanego typu "Ultra Deep V" z systemem HSH (High-Step-Hull)
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma kotwicy dziobowej i dwie knagi ze stali nierdzewnej
  • Forpik dziobowy- schowek dla kotwicy z miękką poduską zdejmowaną
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami zdejmowanymi
  • Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
  • Dwa regulowane sportowe fotele dla pilota i pasażera SS-01
  • Kanapa rufowa z miękkimi poduszkami, wysokimi zdejmowanymi oparciami siedzeń i dwoma bocznymi szafkami
  • Dwa duże schowki rufowe
  • Zintegrowany system zbiorników paliwa 140l
  • Rura karbowana pomiędzy przestrzeniami pokładów dla ukrytego montazu komunikacji
  • Luk inpekcyjny pokładowy
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Przednie poduszki zdejmowane
  • Sandek zdejmowany dzibowy z poduszkami
  • Zdejmowany sandek rufowy z poduszkami + dwie poduszki rufowe
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy rufowe z stali nierdzewnej. drabina do wyciągania z wody
  • Luk podpokładowy ze sprężynami gazowymi
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki/ochrona tuby
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Pokrowiec na konsole \ kanapa rufowa
  • Daszek przeciwsłoneczny w kształcie litery T

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F150СETX (VF150XA)

YAMAHA F150СETX (VF150XA)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115BETX (F115XB)

YAMAHA F115BETX (F115XB)
Typ silnika Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 mm × 96.2 mm 94.0 mm × 96.2 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min 95.6 kW (130 KM) @5800 obr./min 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3")
Waga 227 kg 227 kg 180 kg 180 kg 179 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną
0

Your Cart