Yamaha wprowadza na rynek europejski nowe silniki zaburtowe V MAX SHO

Sorry, this entry is only available in PL. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

• Dwa nowe silniki V MAX SHO o zwiększonej mocy dołączą do europejskiej oferty Yamahy w 2026 roku

• Niezwykle mocny silnik V6 o pojemności 4,2 l łączy się z lekką i kompaktową konstrukcją, która pasuje do większej liczby typów łodzi

• Maksymalne przyspieszenie nadaje się do szerokiej gamy sportów wodnych, takich jak wędkarstwo sportowe, gdzie czas dotarcia do miejsca połowów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.

Amsterdam, Holandia – Yamaha Motor Europe z dumą ogłasza wprowadzenie dwóch ekscytujących nowych modeli do swojej linii silników zaburtowych: V MAX SHO 250 KM i V MAX SHO 200 KM. Te modele o bardzo dużej mocy (SHO) zdobyły już solidną reputację dzięki bezkompromisowej wydajności i są teraz gotowe, aby po raz pierwszy zachwycić europejskich żeglarzy.

Stworzone specjalnie z myślą o szybkich, ekscytujących przejażdżkach i sportach wodnych, oba silniki wykorzystują potężną platformę V6 o pojemności 4,2 litra i zapewniają dynamiczne przyspieszenie, czułe sterowanie i niezbędny moment obrotowy do aktywnego, pełnego adrenaliny spędzania czasu na wodzie. Pomimo swoich rozmiarów oba silniki są niezwykle lekkie dzięki przemyślanej konstrukcji, takiej jak plazmowo-topione cylindry bez tulei, oraz dążeniu Yamahy do uzyskania kompaktowych parametrów.

Niezależnie od tego, czy chodzi o dynamiczną jazdę po otwartych wodach, czy o ostre pokonywanie ostrych zakrętów, te nowe dodatki do linii V MAX SHO są zwinne, responsywne i gotowe do pracy.

Główne cechy obejmują:

• Bardzo mocny silnik V6 o pojemności 4,2 l.

Zaprojektowany z myślą o czułym momencie obrotowym i przyspieszeniu na poziomie wyścigowym, silnik SHO V6 zapewnia ekscytującą wydajność bez zbędnej masywności, idealną do jazdy łodzią zorientowaną na wysoką wydajność.

• Lekka i kompaktowa konstrukcja.

Dzięki plazmowo-topionym cylindrom bez tulei i opływowej konstrukcji Yamaha oba silniki oferują doskonały stosunek mocy do masy. Efektem jest szybszy start, bardziej precyzyjne pokonywanie zakrętów i lepsza siła nośna.

• Funkcja trimmera i pochylenia TotalTilt™.

Pełna kontrola pochylenia w górę lub w dół pod dowolnym kątem za pomocą prostego podwójnego naciśnięcia przycisku. Idealne rozwiązanie w przypadku płytkich ramp startowych, dokowania i transportu przyczepy, oszczędzające czas i wysiłek.

Generator prądu przemiennego o dużej mocy 70.

Niezawodne zasilanie 12 V, 70 A zapewnia pełne wsparcie dla systemów pokładowych — echosond, oświetlenia, pomp zęzowych — bez obciążania silnika przy niskich obrotach.

• Styl V MAX SHO

Odważne kontury maski, agresywna grafika i wykończenie inspirowane wydajnością nadają tym silnikom tak samo ostry wygląd, jak ich przyspieszenie. Stworzone, aby przyciągać uwagę do każdego kadłuba.

• Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)

zapewnia płynną i precyzyjną reakcję przepustnicy, doskonałą oszczędność paliwa i stabilną moc.

• DOHC, 24-zaworowa konfiguracja i zapłon TCI.

Poprawia przepływ powietrza, wydajność spalania i niezawodność rozruchu we wszystkich zakresach obrotów.

• Cicha i płynna praca.

Precyzyjna regulacja silnika zmniejsza wibracje i hałas silnika, zapewniając płynną i wysokiej jakości pracę.

„Wraz z wprowadzeniem na rynek europejski silników V MAX SHO o mocy 250 KM i 200 KM, Yamaha rozszerza swoją tradycję wysokiej jakości silników zaburtowych, tworząc dwa nowe silniki, które zapewniają niesamowite przyspieszenie. Silniki te łączą w sobie wydajność inspirowaną wyścigami z maksymalną praktycznością, zapewniając tyle samo emocji, co niezawodności”. — Fabrice Lacume, dyrektor ds. transportu morskiego Yamaha Motor Europe

Wprowadzenie na rynek modeli V MAX SHO 250 KM i V MAX SHO 200 KM potwierdza dążenie firmy Yamaha do zaspokojenia potrzeb miłośników mocnych wrażeń w całej Europie, którzy wymagają od swoich silników zaburtowych więcej — większego przyspieszenia, doskonałej

jakości konstrukcji i charakterystycznej dla firmy Yamaha niezawodności. Modele te będą dostępne w Europie od czwartego kwartału 2025 roku.

0

Your Cart