Max. moc silnika | 58.8 kW (80 hp) @5500 r/min |
Maksymalny zasięg działania | 5000~6000 r/min |
Bieg jałowy | 750 ± 50 r/min |
Zużycie paliwa | 28.7 l/h @6000 r/min |
Typ silnika | 4-Stroke, 16-Valve, SOHC, In-line 4 |
Pojęmność silniku | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 81.0 mm × 88.9 mm |
Stopień kompresji | 10.0 :1 |
Wlot powietrza | Fuel Injection / Prime start |
Układ paliwowy | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Zbiornik paliwowy | - |
Systema smarowanie | Wet sump |
Pojęmność | 3.2/3.0 ℓ (with / without oil filter replacement) |
Zapłon | TCI Micro-computer |
Kąt wyprzedzenia | BTDC 8.5 ~ BTDC 23.0 deg. |
Świeca zapłonowa | LKR6E-9N |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter |
Generator | 35 Amp with Rectifier regulator (battery Charge: 21 Amp) |
Układ chłodniczy | Raw-water, thermostatically controlled |
Układ wydychowy | Through propeller hub |
Układ sterowniczy | Remote |
Kąt obrotu silnika zaburtowego | 35° from center, either direction |
Centrum serwisowe | - |
System regulacji nachylenia (trymowania) i podnoszenia | Power trim and tilt |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | continuously variable |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | '-4° through +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
Transmisje | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 2.15 (28/13) |
Objętość oleju tranny | 0.760 ℓ |
Obracanie śruby | Clockwise |
Długość kolumny | L: 516 mm (20.3 inch) |
Waga | 162 kg |