Z przyjemnością przedstawiamy nowy GRAND Golden Line G420 – łódź rib, najnowszy produkt z serii Golden Line. Projekt jest zgodny z dobrze ugruntowaną współczesną filozofią Grand z jasnym, dynamicznym wyglądem i aerodynamicznymi liniami.
Wypełniając ważną niszę na rynku luksusowych łodzi RIB średniej wielkości, ten model, ze swoim klasycznym układem, sprawuje się równie dobrze, jak łódź rodzinny z doskonałymi parametrami.
Sprawdzona konstrukcja kadłuba z High Step Hull zapewnia doskonałą manewrowość połączoną z dynamiczną stabilnością i imponującą prędkością. Poręcze bezpieczeństwa są standardowo montowane na lewej i prawej burcie ergonomicznie zaprojektowanych foteli pilota/pasażera i konsoli sterowniczej. Opcjonalnie dostępne są również relingi dziobowe ze stali nierdzewnej.
Podobnie jak wszystkie modele z serii Golden Line, G420 jest wyposażony w obszerną listę odbojową w wyposażeniu standardowym oraz szeroką gamę akcesoriów, w tym 55-litrowy wbudowany zbiornik paliwa, który zwiększy zasięg łodzi i doda jej wyjątkowej indywidualności.
Pomimo mniejszej długości, łódź ma taką samą pojemność pasażerską (6 osób) jak większy G480. A to nie jedyna wspólna cecha tych łodzi. Na przykład oba mają podobną szerokość wewnętrzną (dzięki czemu G420 jest naprawdę wygodny). Nic więc dziwnego, że przy nieco mniejszej średnicy tubie G420 ma bardzo podobną szerokość całkowitą do G480.
Kolejną cenną cechą jest opcjonalny wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów.
Length overall | 420 |
Length internal | 290 |
Width overall | 200 |
Width internal | 105 |
Tube diameter | 48 |
№ of chambers | 4 |
Tube material | PVC / Hypalon |
Board height | 60 |
Draft maximum (when fully loaded) | 42 |
Dry boat weight | 255 |
Loading capacity | 800 |
Załoga | 6 |
Built-in fuel tank capacity (l) | 55 |
№ of motors | 1 |
Engine recommended | 50 |
Engine weight max | 120 |
Engine shaft length | 508 |
Midsection / aft deadrise (degrees) | 20° / 17° |
Hull type | RIB |
Boat design category | C, D |
Stowed dimensions of package №1 (cm×cm×cm) | 400×165×115 |
Stowed dimensions of package №2 (cm×cm×cm) | 110×88×108 |
Transport gross weight (kg) | 325 |
SCHEME OF COMPARTMENTS
1 – Bow anchor compartment
2 – Bow compartment
3 – A compartment in the steering console
4 – Fuel tank (50 l)
5 – Large aft locker
SCHEME BOAT
1. «Deep V» fiberglass hull with HSH system and transom expansion (standard color: white)
2. Soft curved 4-chamber reinforced inflatable buoyancy tube (standard material: PVC, 1400 g/m², light gray)
3. Double Tear drop Rubbing Strake
4. Antiskid SeaDeck set
5. Steering console CL-24 with front soft seat, windshield, glove box
6. Steering wheel Ultraflex
7. Stainless handrails
8. Side safety handles
9. Stainless steel bow railing
10. Bow removable sundeck set with cushions
11. Bow step plate with 2 cleats
12. Stern sofa with soft back
13. Reinforced transom for engine installation
14. Fodder precision-cast push-up cleat
15. Fiberglass step ends
16. Gas tank cap
YAMAHA F60FETL |
YAMAHA F50HETL |
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F30BETL |
|
---|---|---|---|---|
Engine type | 4-Stroke, SOHC, In-Line 4 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 4 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 |
Displacement | 996 cm³ | 996 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ |
Bore × Stroke | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm |
Max. prop shaft output | 44.1 kW / 60 hp | 36.8 kW / 50 hp | 29.4 kW / 40 hp | 22.1 kW / 30 hp |
Fuel induction system | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic fuel injection |
Lubrication system | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) |
Waga | 114.0 kg | 114.0 kg | 98.0 kg | 98.0 kg |
Engine Start | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Steering | Remote Control | Remote Control | Remote Control | Remote Control |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |