Główną cechą, która sprawia, że łódź RIB GRAND D600D jest tak wyjątkowo modułowy. Prosty i duży otwarty pokład pozwala na łatwe przekształcenie łodzi w trzy różne pod względem warunków użytkowania modyfikacje — LUX, ACTIVE i DRIVE. Przy takim samym dolnym kadłubie we wszystkich trzech wersjach osiągi pozostają na tej samej najwyższej jakości. Ta sama efektowna i poręczna konsola sterownicza i pokład zapewniają niezmienność stylu całej łodzi. Podstawowe zasady projektowania i konstrukcji są gotowe do uprawiania wszystkich rodzajów sportów wodnych – jazdy adrenalinowej, wakeboardingu, jazdy na nartach wodnych, nurkowania, wędkowania, rozstania i relaksu. GRAND DRIVE istnieje dla tych, którzy szukają czegoś nowego, świeżego i wyjątkowego. Wszystko to znajdziesz w naszej łodzi DRIVE 600, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz lub do czego potrzebujesz tej łodzi, spełni ona Twoje oczekiwania, ponieważ została zaprojektowana z pomocą opinii naszych klientów w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem .
Ta modyfikacja to pierwsza taksówka, która pojawia się w naszej ogromnej ofercie GRAND RIB. Ten sam kadłub D600 zapewnia dużą prędkość i stabilność, ale z nowymi pięcioma pojedynczymi siedzeniami dżokeja ta wersja DRIVE jest idealna do zabawy dla Twoich przyjaciół, rodziny lub turystów. Nasze nowe fotele pasażera, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, pozostają przytulne, użyteczne i stylowe w nasz wyjątkowy GRAND sposób.
W porównaniu z innymi modyfikacjami, D600 Drive jest specjalnie zaprojektowany do bezpiecznych rejsów grupowych.
Mamy wiele funkcji, które mogą sprawić, że Twoi pasażerowie poczują się świetnie.
Wygodne fotele Joy z najwyższej półki dla Twoich podróżników, których wewnętrzna sucha przestrzeń może być wykorzystana do przechowywania rzeczy osobistych.
A co z miejscem sternika? Zajmij najwygodniejszą pozycję – stojącą lub siedzącą – obie są bardzo praktyczne dla kierowcy.
Zainstaluj maksymalnie możliwy silnik zaburtowy o mocy 150 KM, aby poczuć prawdziwy napęd.
Łódź wyposażona jest w zbiornik paliwa o pojemności 140 l. Wystarczy na 4-5 godzin ekscytujących rejsów.
Nie zapomnij o możliwości wyposażenia łodzi w system natrysku wodnego, który jest dostarczany z 45-litrowym zbiornikiem na wodę.
Podsumowując, D600Drive to szybka, wygodna i bezpieczna jednostka pływająca.
Długość łodzi (cm) | 612 |
Długość kokpitu (cm) | 440 |
Szerokość łodzi (cm) | 250 |
Szerokość kokpitu (cm) | 154 |
Średnica komóry (cm) | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 73 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 50 |
Waga suchej łodzi (kg) | 626 |
Ladowność (kg) | 1110 |
Załoga (osób) | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 140 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 130 |
Max. waga silnika (kg) | 250 |
Wysokość pawęży (mm) | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 624х224х124 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 105х95х125 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 120х60х960 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 746 |
SCHEME OF COMPARTMENTS
1 – Bow anchor compartment
2 – Roomy nose compartment
3 – The warehouse is a deck compartment
4 – Mini cabin in the steering console (galley – option)
5 – Glove compartment
6 – Fuel tank (260 l)
7 – The compartment in the passenger rack (refrigerator - option)
8 – Sealed compartment
9 – Rear rack for drinks
10 – Side feed locker
11, 12 – Large aft locker
13 – Cranlin with a niche for the ends
SCHEME BOAT
1. «Deep V» fiberglass hull with HSH (High-Step-Hull) system and transom expansion (standard color: white)
2. 5-section inflatable balloon (standard material: PVC, 1400 g / m², light-gray)
3. Double tear drop rubbing strake
4. Bow anchor compartment with a soft removable pillow
5. Steering console CL-25 with front soft seat, mini cabin (inside), windshield, glove box, side railings and 2 stainless steel glass holder
6. Double seat SD-25 with two folding seats, sealed compartment and 2 stainless steel glass holder
7. Stern U-shaped sofa with soft back
8. 2 fodder precision-cast push-up cleat
9. 2 stainless handrail on the side of the stern sofa
10. Two swimming platforms with ladder & handrail
11. Two fodder compartments for storing mooring lines
12. Waterski towing arch with GRP top (option)
13. Bow step plate with a soft back and 2 cleats
14. Stainless steel bow railing (option)
15. Roomy nose compartment with soft removable cushions, 2 stainless steel glass holder
YAMAHA F150CETX (VF150XA)![]() |
YAMAHA F150DETX (F150XB)![]() |
YAMAHA F130AETX (F130XA)![]() |
YAMAHA F115CETX (VF115XA)![]() |
YAMAHA F115BETX (F115XB)![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 mm × 96.2 mm | 94.0 mm × 96.2 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min | 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min | 95.6 kW (130 hp) @5800 r/min | 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min | 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min |
Układ paliwowy | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Systema smarowanie | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) |
Waga | 227 kg | 227 kg | 180 kg | 180 kg | 179 kg |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Układ sterowniczy | Remote | Remote | Remote | Remote | Remote |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |