GRAND D600D

128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

GRAND Drive Line D600D

Główną cechą, która sprawia, że łódź RIB GRAND D600D jest tak wyjątkowo modułowy. Prosty i duży otwarty pokład pozwala na łatwe przekształcenie łodzi w trzy różne pod względem warunków użytkowania modyfikacje — LUX, ACTIVE i DRIVE. Przy takim samym dolnym kadłubie we wszystkich trzech wersjach osiągi pozostają na tej samej najwyższej jakości. Ta sama efektowna i poręczna konsola sterownicza i pokład zapewniają niezmienność stylu całej łodzi. Podstawowe zasady projektowania i konstrukcji są gotowe do uprawiania wszystkich rodzajów sportów wodnych – jazdy adrenalinowej, wakeboardingu, jazdy na nartach wodnych, nurkowania, wędkowania, rozstania i relaksu. GRAND DRIVE istnieje dla tych, którzy szukają czegoś nowego, świeżego i wyjątkowego. Wszystko to znajdziesz w naszej łodzi DRIVE 600, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz lub do czego potrzebujesz tej łodzi, spełni ona Twoje oczekiwania, ponieważ została zaprojektowana z pomocą opinii naszych klientów w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem .

Ta modyfikacja to pierwsza taksówka, która pojawia się w naszej ogromnej ofercie GRAND RIB. Ten sam kadłub D600 zapewnia dużą prędkość i stabilność, ale z nowymi pięcioma pojedynczymi siedzeniami dżokeja ta wersja DRIVE jest idealna do zabawy dla Twoich przyjaciół, rodziny lub turystów. Nasze nowe fotele pasażera, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, pozostają przytulne, użyteczne i stylowe w nasz wyjątkowy GRAND sposób.

W porównaniu z innymi modyfikacjami, D600 Drive jest specjalnie zaprojektowany do bezpiecznych rejsów grupowych.
Mamy wiele funkcji, które mogą sprawić, że Twoi pasażerowie poczują się świetnie.
Wygodne fotele Joy z najwyższej półki dla Twoich podróżników, których wewnętrzna sucha przestrzeń może być wykorzystana do przechowywania rzeczy osobistych.
A co z miejscem sternika? Zajmij najwygodniejszą pozycję – stojącą lub siedzącą – obie są bardzo praktyczne dla kierowcy.
Zainstaluj maksymalnie możliwy silnik zaburtowy o mocy 150 KM, aby poczuć prawdziwy napęd.
Łódź wyposażona jest w zbiornik paliwa o pojemności 140 l. Wystarczy na 4-5 godzin ekscytujących rejsów.
Nie zapomnij o możliwości wyposażenia łodzi w system natrysku wodnego, który jest dostarczany z 45-litrowym zbiornikiem na wodę.

Podsumowując, D600Drive to szybka, wygodna i bezpieczna jednostka pływająca.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)612
Długość kokpitu (cm)440
Szerokość łodzi (cm)250
Szerokość kokpitu (cm)154
Średnica komóry (cm)50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski (cm)73
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)50
Waga suchej łodzi (kg)626
Ladowność (kg)1110
Załoga (osób) 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)140
Ilość silników1
Polecalna moc silnika (KM)130
Max. waga silnika (kg)250
Wysokość pawęży (mm)635
Kąt stępki (srodek/rufa) 22° / 22°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC
Rozmiar opakowania №1 (cm)624х224х124
Rozmiar opakowania №2 (cm)105х95х125
Rozmiar opakowania №3 (cm)120х60х960
Waga łódzi w opakowaniu (kg)746

SCHEME OF COMPARTMENTS

1 – Bow anchor compartment
2 – Roomy nose compartment
3 – The warehouse is a deck compartment
4 – Mini cabin in the steering console (galley – option)
5 – Glove compartment
6 – Fuel tank (260 l)
7 – The compartment in the passenger rack (refrigerator - option)
8 – Sealed compartment
9 – Rear rack for drinks
10 – Side feed locker
11, 12 – Large aft locker
13 – Cranlin with a niche for the ends

SCHEME BOAT

1. «Deep V» fiberglass hull with HSH (High-Step-Hull) system and transom expansion (standard color: white)
2. 5-section inflatable balloon (standard material: PVC, 1400 g / m², light-gray)
3. Double tear drop rubbing strake
4. Bow anchor compartment with a soft removable pillow
5. Steering console CL-25 with front soft seat, mini cabin (inside), windshield, glove box, side railings and 2 stainless steel glass holder
6. Double seat SD-25 with two folding seats, sealed compartment and 2 stainless steel glass holder
7. Stern U-shaped sofa with soft back
8. 2 fodder precision-cast push-up cleat
9. 2 stainless handrail on the side of the stern sofa
10. Two swimming platforms with ladder & handrail
11. Two fodder compartments for storing mooring lines
12. Waterski towing arch with GRP top (option)
13. Bow step plate with a soft back and 2 cleats
14. Stainless steel bow railing (option)
15. Roomy nose compartment with soft removable cushions, 2 stainless steel glass holder

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocniona kadłub z włókna szklanego typu "Ultra Deep V" z systemem HSH (High-Step-Hull)
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma kotwicy dziobowej i dwie knagi ze stali nierdzewnej
  • Forpik dziobowy- schowek dla kotwicy z miękką poduską zdejmowaną
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami zdejmowanymi
  • Konsola kierownicza CL-26 z przednią szybą i poręczem
  • Regulowany fotel sportowy dla kierowcy SS-01
  • Kanapa rufowa z miękkimi poduszkami, wysokimi zdejmowanymi oparciami siedzeń i dwoma bocznymi szafkami
  • Pięć pojedynczych foteli Dżokejowych SS-02 ze zintegrowanymi suchymi schowkami i przednim poręczem dla pasażerów
  • Dwie szafki boczne
  • Dwa duże schowki rufowe
  • Zintegrowany system zbiorników paliwa 140l
  • Rura karbowana pomiędzy przestrzeniami pokładów dla ukrytego montazu komunikacji
  • Luk inpekcyjny pokładowy
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Przednie poduszki zdejmowane
  • Zdejmowany sandek rufowy z poduszkami + dwie poduszki rufowe
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy rufowe z stali nierdzewnej. drabina do wyciągania z wody
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki/ochrona tuby
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Pokrowiec na konsole \ kanapa rufowa

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F150CETX (VF150XA)

YAMAHA F150CETX (VF150XA)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115BETX (F115XB)

YAMAHA F115BETX (F115XB)
Typ silnika 4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 mm × 96.2 mm 94.0 mm × 96.2 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min 95.6 kW (130 hp) @5800 r/min 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min
Układ paliwowy Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI)
Systema smarowanie Wet sump Wet sump Wet sump Wet sump Wet sump
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch)
Waga 227 kg 227 kg 180 kg 180 kg 179 kg
Uruchomienie silnika Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter
Układ sterowniczy Remote Remote Remote Remote Remote
System regulacji trymu i nachylenia Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart