Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA XF375XSA (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LXF375XSA (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha XF375XSA (F375ASTX) / LXF375XSA (FL375ASTX), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.
| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 279.6 kW / 375 KM |
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
| Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
| Zużycie paliwa | 121.0 litry/godzinę @6000 obr/min |
| Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | Bardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT |
| Pojemność skokowa silnika | 5559 cm³ |
| Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.0 mm |
| Stopień sprężania | 12.2 :1 |
| Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
| Układ paliwowy | Bezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI) |
| Zbiornik paliwowy | — |
| System smarowania | Mokra miska olejowa |
| Pojemność oleju silnikowego | 7.8 ℓ (z wymianą filtra) / 7.5 ℓ (bez wymiany filtra) |
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
| Rozrząd zapłonu | — |
| Świeca zapłonowa | ILMAR7E-9 |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
| Cewka prądowa / alternator | 104 A (ładowanie akumulatora: 88 A) |
| Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
| Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania poniżej 2500 obr/min |
| Układ sterowniczy | Zdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES)![]() |
| Kąt skrętu silnika zaburtowego | 31° od środka, w lewo i prawo |
| Centrum serwisowe | 28.5" (724 mm) |
| Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
| Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
| Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° |
| Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 73° |
| Układ biegów | F-N-R |
| Przełożenie przekładni | 1.79 (25/14) |
| Objętość oleju w przekładni | ⭮ — 1.950 ℓ / ⭯ — 1.830 ℓ |
| Obracanie śruby | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Piasta śmigła | Y / YL |
| Długość kolumny | X: 640 mm (25.2 inch) |
| Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm |
| Masa ze śrubą | 442.0 kg |