Główną cechą, która sprawia, że łódź RIB GRAND D600D jest tak wyjątkowo modułowy. Prosty i duży otwarty pokład pozwala na łatwe przekształcenie łodzi w trzy różne pod względem warunków użytkowania modyfikacje — LUX, ACTIVE i DRIVE. Przy takim samym dolnym kadłubie we wszystkich trzech wersjach osiągi pozostają na tej samej najwyższej jakości. Ta sama efektowna i poręczna konsola sterownicza i pokład zapewniają niezmienność stylu całej łodzi. Podstawowe zasady projektowania i konstrukcji są gotowe do uprawiania wszystkich rodzajów sportów wodnych – jazdy adrenalinowej, wakeboardingu, jazdy na nartach wodnych, nurkowania, wędkowania, rozstania i relaksu. GRAND DRIVE istnieje dla tych, którzy szukają czegoś nowego, świeżego i wyjątkowego. Wszystko to znajdziesz w naszej łodzi DRIVE 600, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz lub do czego potrzebujesz tej łodzi, spełni ona Twoje oczekiwania, ponieważ została zaprojektowana z pomocą opinii naszych klientów w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem .
Ta modyfikacja to pierwsza taksówka, która pojawia się w naszej ogromnej ofercie GRAND RIB. Ten sam kadłub D600 zapewnia dużą prędkość i stabilność, ale z nowymi pięcioma pojedynczymi siedzeniami dżokeja ta wersja DRIVE jest idealna do zabawy dla Twoich przyjaciół, rodziny lub turystów. Nasze nowe fotele pasażera, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, pozostają przytulne, użyteczne i stylowe w nasz wyjątkowy GRAND sposób.
W porównaniu z innymi modyfikacjami, D600 Drive jest specjalnie zaprojektowany do bezpiecznych rejsów grupowych.
Mamy wiele funkcji, które mogą sprawić, że Twoi pasażerowie poczują się świetnie.
Wygodne fotele Joy z najwyższej półki dla Twoich podróżników, których wewnętrzna sucha przestrzeń może być wykorzystana do przechowywania rzeczy osobistych.
A co z miejscem sternika? Zajmij najwygodniejszą pozycję – stojącą lub siedzącą – obie są bardzo praktyczne dla kierowcy.
Zainstaluj maksymalnie możliwy silnik zaburtowy o mocy 150 KM, aby poczuć prawdziwy napęd.
Łódź wyposażona jest w zbiornik paliwa o pojemności 140 l. Wystarczy na 4-5 godzin ekscytujących rejsów.
Nie zapomnij o możliwości wyposażenia łodzi w system natrysku wodnego, który jest dostarczany z 45-litrowym zbiornikiem na wodę.
Podsumowując, D600Drive to szybka, wygodna i bezpieczna jednostka pływająca.
| Długość łodzi | 612 |
| Długość kokpitu | 440 |
| Szerokość łodzi | 250 |
| Szerokość kokpitu | 154 |
| Średnica komóry | 50 |
| Liczba komór tuby | 5 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | 73 |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 50 |
| Waga suchej łodzi | 626 |
| Ladowność | 1110 |
| Załoga | 12 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 140 |
| Ilość silników | 1 |
| Polecalna moc silnika | 130 |
| Max. waga silnika | 250 |
| Wysokość pawęży | 635 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | C |
| Rozmiar opakowania №1 | 624х224х124 |
| Rozmiar opakowania №2 | 105х95х125 |
| Rozmiar opakowania №3 | 120х60х960 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 746 |
SCHEMAT SCHOWKÓW

1 — Schowek dla kotwicy (13 l)
2 — Schowek dziobowy (105 l)
3 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga (270 l)
4 — Zbiornik paliwa (140 l)
5 — Komory rufowe (2×153 л)
6 — Boczne rufowe schowki (2×100 l)
RYSUNEK ŁODZI

1 — Kadłub z włókna szklanego, głębokie - V
2 — 5-komorowy pompowany balon
3 — Wzmocniona linia odbojowa z dzielnikiem wody
4 — Uchwyty bezpieczeństwa
5 — Sportowe siedzenie dla pasażerów
6 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga
7 — Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
8 — Kanapa rufowa / Boczne rufowe schowki
9 — Rufowy reling bezpieczeństwa
10 — Lewa i prawa rufowa komora
11 — Dziobowe knagi cumownicze
12 — Platforma dziobowa kotwicy
13 — Schowek dla kotwicy
14 — Schowek dziobowy z zdejmowanymi poduszkami
15 — Zawór dla pompowania
16 — Zawór nadmiernej presji
17 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika dla pasażera SS-01
18 — Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
19 — Rufowa platforma dla kąpieli z włókna szklanego
20 — Rufowe knagi cumownicze
21 — Rufowa platforma dla kąpieli z drabinką do wyciąganie się z wody i poręczem
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA F130XA |
YAMAHA VF115XA |
YAMAHA F115XB |
|
|---|---|---|---|---|---|
| Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC |
| Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm |
| Max. moc silnika | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 95.6 kW / 130 KM | 84.6 kW / 115 KM | 84.6 kW / 115 KM |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
| Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
| Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) |
| Waga | 227.0 kg | 227.0 kg | 180.0 kg | 180.0 kg | 179.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
| Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
| System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |