| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 110.3 kW / 150 KM (2 szt.) |
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
| Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
| Zużycie paliwa | 56.7 litry/godzinę @6000 obr/min (jeden silnik) |
| Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC |
| Pojemność skokowa silnika | 2785 cm³ |
| Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm |
| Stopień sprężania | 10.3 :1 |
| Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
| Zbiornik paliwowy | — |
| System smarowania | Mokra miska olejowa |
| Pojemność oleju silnikowego | 4.5 ℓ (z wymianą filtra) / 4.3 ℓ (bez wymiany filtra) |
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
| Rozrząd zapłonu | — |
| Świeca zapłonowa | LFR6A-11 |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
| Cewka prądowa / alternator | 50 A (ładowanie akumulatora: 31 A) |
| Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
| Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej |
| Układ sterowniczy | Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy![]() |
| Kąt skrętu silnika zaburtowego | 30° od środka, w lewo i prawo |
| Centrum serwisowe | 26″ (660 mm)![]() |
| Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
| Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
| Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° |
| Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
| Układ biegów | F-N-R |
| Przełożenie przekładni | 2.00 (28/14) |
| Objętość oleju w przekładni | 0.980 ℓ |
| Obracanie śruby | F150XSA2 - Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / LF150XSA2 - Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Piasta śmigła | M, M2, T / ML, ML1, TL |
| Długość kolumny | X: 642 mm (25.3 inch) |
| Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm |
| Masa ze śrubą | 243.0 + 244.0 = 487.0 kg |