Golden Line G750

135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750
135 085 zł
G750

GRAND Golden Line G750 oferuje doskonałe osiągi, przestronność i luksus, przy zachowaniu wyjątkowych cech morskich właściwych dla klasy premium. Ten nowy 7,5-metrowy RIB doskonale pasuje do niezwykle udanych cruiserów GRAND G650 i G850, oferując jednocześnie nowe ekscytujące pomysły i ergonomiczne funkcje.

Podstawą ekskluzywnej konstrukcji kadłuba łodzi GRAND Golden Line G750 High-Step-Hull (HSH) jest maksymalizacja wydajności i zapewnienie:
• znacznie mniejszy kontakt tuby z wodą przy dużych prędkościach w porównaniu z tradycyjnymi łodziami;
• ogromna stabilność i zwrotność przy niskich i średnich prędkościach; lepsza prędkość i mniejsze zużycie paliwa;
• zwiększona pływalność i pojemność;
• płynniejsza, wygodniejsza i bezpieczniejsza podróż łodzią.
Spełnia certyfikat CE Kategoria B.

Duża lista wyposażenia standardowego i opcjonalnego sprawia, że ​​łódź jest klasy pięciogwiazdkowej. Przestronna rufowa kanapa w kształcie litery U z dużym bagażnikiem i dwoma bocznymi przegrodami do przechowywania niezbędnych przedmiotów; stół z czterema podstawkami; konsola pasażera moze być wyposazona przedziałem kuchennym i lodówką, ma fotele dla pilota i pasażera; w konsoli sterowniczej znajduje się mini-kabina, która w razie potrzeby może być wyposażona w toaletę morską, wejście jest wygodne i bezpieczne przed konsolą; Dwa 12-calowe monitory można umieścić na desce rozdzielczej. Miejsce do opalania można znaleźć zarówno na dziobie łodzi, jak i na rufie, zamienił stół na rufowy taras słoneczny. Do pływania są duże platformy z drabiną dla łatwego dostępu z wody. Golden Line G750 to bardzo dobra łódź holownicza, wyposażona w mocny łuk do holowania, odpowiedni do uprawiania sportów wodnych: jazda na nartach wodnych, wakeboard, bezpieczniej jezdzy z dziećmi na atrakcjach wodnych. Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 260 litrów pozwoli dużej firmie, liczącej do 10 osób, spędzić cały dzień na wodzie, od świtu do zmierzchu, nie martwiąc się o paliwo.

Charakterystyczny nowoczesny styl i komfort G750 w połączeniu z szeroką gamą opcji i silnikiem zaburtowym o mocy do 300 KM. nadaje modelom GRAND pewien stopień autorytetu i elegancji, mogą przekroczyć oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów!

Oficjalna prezentacja

Parametry techniczne

Długość (cm)750
Długość kokpitu (cm)557
Szerokość (cm)285
Szerokość kokpitu (cm)170
Średnica komóry (cm)57
Waga łodzi (kg)950
Ładowność (kg)1400
Załoga (osób) 10
Liczba komór tuby5
Ilość metrów1
Min. moc silniku (KM)200
Polecalna moc silniku (KM)225
Max. moc silniku (KM)250
Max. waga silniku (kg)300
Wysokość pawęży (mm)635
Kąt stępki (srodek/rufa) 25° / 23°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziB
Rozmiar opakowania №1 (cm)745x214x127
Rozmiar opakowania №2 (cm)157x140x119
Rozmiar opakowania №3 (cm)120x131x82
Waga łódzi w opakowaniu (kg)1250

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Magazyn - pod pokładem
4 – Mini kabina w konsoli sterowniczej (toaleta morska - opcja)
5 – Schowek
6 – Zbiornik paliwa (260 l)
7 – Komora w konsoli pasażera (lodówka - opcjonalnie)
8 – Komora szczelna
9 – Tylna półka na napoje
10 – Komory boczne, rufowe
11, 12 – Pojemna tylna komora
13 – Pojemniki na przechowania lin cumowniczych

RYSUNEK ŁODZI

1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1400 g/m², jasnoszary)
3. Podwójny wzmocniony profil odbijowy
4. Forpik – dziobowa komora kotwiczna z zdejmowaną miekką poduszką
5. Konsola sterownicza CL-25 z przednim miękkim siedzeniem, mini kabiną (wewnątrz), przednią szybą, schowkiem, bocznymi relingami i 2 uchwytami ze stali nierdzewnej
6. Podwójne siedzisko SD-25 z dwoma składanymi siedzeniami i komorą hermetyczną i dwoma uchwytami na kubki
7. Rufowa kanapa w kształcie litery U z miękkim oparciem
8. Dwie chowane knagi z polerowanej stali nierdzewnej
9. Dwa tylne relingi ze stali nierdzewnej z boku rufowej kanapy
10. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
11. Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
12. Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza (opcja)
13. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami i miękkim oparciem
14. Reling dziobowy bezpieczeństwa ze stali nierdzewnej (opcja)
15. Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną, 2 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej

Sprzęt

Sprzęt standartowy

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i poszerzeniem pawęży
  • 5-komorowa tuba
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Forpik z miękką poduską
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami
  • Konsola sterująca CL-25 z przednim miękkim siedzeniem, mini kabiną (wewnątrz)
  • Koło sterownicze Ultraflex
  • Podwójne siedzisko SD-25 z dwoma składanymi siedzeniami i komorą hermetyczną
  • Rufowa sofa w kształcie litery U z miękkim oparciem / Jedna duża szafka na rufie i dwie boczne
  • 2 nierdzewne poręcze z tyłu kanapy rufowej
  • Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
  • Układ paliwowy z 270 litrowym zbiornikiem
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenażowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Cumownicze i holownicze węzły

Wyposażenie dodatkowe

  • Dwa zawóry nadciśnieniowe Leafield
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw urządzeń elektrycznych
  • Wskaźnik paliwa
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy na rufie z schodami ze stali nierdzewnej
  • Zdejmowany sundeck dziobowy z poduszkami \ Zdejmowany stolik
  • Stolik zdejmowany, 4 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej
  • Zestaw prysznicowy (75 l)
  • Toaleta morska
  • Lodówka (30 l) nierdzewna.
  • Kotwica elektryczna
  • Osłona komór pływakowych / stępki
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Składany daszek przeciwsłoneczny

Silniki zaburtowe

YAMAHA F300BETX

YAMAHA F300BETX

YAMAHA F250DETX

YAMAHA F250DETX

YAMAHA F225FETX

YAMAHA F225FETX
Typ silniku Czterosuwowy, benzynowy, V6, 60 °, 24-zaworowy mechanizm z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmienną fazą rozrządu (VKT), przekładnia pasowa Czterosuwowy, benzynowy, V6, 60 °, 24-zaworowy mechanizm z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmienną fazą rozrządu (VKT), przekładnia pasowa Czterosuwowy, benzynowy, V6, 60 °, 24-zaworowy mechanizm z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmienną fazą rozrządu (VKT), przekładnia pasowa
Pojęmność silniku 4169 cm³ 4169 cm³ 4169 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 mm × 96.0 mm 96.0 mm × 96.0 mm 96.0 mm × 96.0 mm
Max. moc silniku 220.6 kW (300 KM) @5500 obr./min 183.8 kW (250 KM) @5500 obr./min 165.5 kW (225 KM) @5500 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Мокрый картер
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3")
Waga 260 kg 260 kg 260 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Ваша корзина