Golden Line G580

71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580
71 586 zł
G580

Nadmuchiwana łódź GRAND Golden Line G580 ma nowoczesny wygląd i tradycyjny design serii GRAND Golden Line
Tradycyjnie szczególną uwagę zwrócono na ergonomię, optymalny stosunek pojemności pasażerów (idealnie zaprojektowana przestrzeń dla 12 pasażerów) i ich komfort. Model GRAND Golden Line G580 wykazał już doskonałe wyniki pod względem zdolności żeglugowej i nośności, co osiąga się dzięki wysokiej stępki dna typu głębokiego V, skutecznych kształtach kadłuba i przemyślanemu projektowi łodzi jako całości.

Nadmuchiwana tuba łodzi składa się z 5 sekcji i jest wyposażony w dwa zawory do awaryjnego obniżania ciśnienia. Wykonany jest z PVC o gęstości tkaniny 1400 g/m², o żywotności ponad 10 lat lub z tkaniny HYPALON (ORCA, Francja) – o żywotności 30 lat, odpornej na działanie promieniowania ultrafioletowego słonecznego, warunków pogodowych, odpornych na chemikalia, produkty naftowe i zwiększona odporność na ścieranie.
Tkanina balonu i kadłub łodzi z włókna szklanego mają dużą paletę kolorów, tapicerkę można zamówić w różnych kombinacjach kolorystycznych, w tym dwukolorowych, w celu nadania łodzi wyjątkowości.
Naszymi charakterystycznymi kolorami są jasnoszare tuby i włókno szklane białego koloru .

Parametry techniczne

Długość (cm)587
Długość kokpitu (cm)427
Szerokość (cm)247
Szerokość kokpitu (cm)145
Średnica komóry (cm)50
Waga łodzi (kg)535
Ładowność (kg)1200
Załoga (osób) 12
Liczba komór tuby5
Ilość silników1
Min. moc silnika (KM)100
Polecalna moc silnika (KM)130
Max. moc silnika (KM)150
Max. waga silnika (kg)240
Wysokość pawęży (mm)508
Kąt stępki (srodek/rufa) 20°/17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziD,C
Rozmiar opakowania №1 (cm)578×225×117
Rozmiar opakowania №2 (cm)143×112×125
Rozmiar opakowania №3 (cm)105×62×91
Waga łódzi w opakowaniu (kg)650

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (91 l)
6 – Przedział w konoli pasażera
7,8 – Pojemna komora rufowa
9 – Dwa pojemniki na line cumownicze

RSUNEK ŁODZI

1. Kadłub z włókna szklanego

2. Tuba pompowana
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zawór napełniający
5. Komora dziobowa z podnośnikami gazowymi i miękką poduszką
6. Uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej z odpływem
7. Dwa duże szpigaty do odprowadzania wody z kokpitu
8. Komora rufowa / rufowa kanapa z miękką poduszką
9. Rufowe knagi chowane ze stali nierdzewnej
10. Pojemniki dla przechowania lin cumowniczych
11. Hak holowniczy do mocowania fału narciarza i wakeboardera (główny na łuku nawigacyjnym)
12. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
13. Ucho w kształcie U do podnoszenia łodzi za pomocą żurawia i żurawia ramowego
14. Plastikowe zakończenie tuby
15. Platforma dziobowa kotwiczna
16. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
17. Konsola sterownicza CL-22 z przednim pdwojnym miękkim siedzeniem, schowkiem, przednią szybą i poręczem
18. Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą oraz dwoma uchwytami na kubki
19. Kanapa rufowa
20. Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
21. Kingston – korek spustowy wody zęzowej
22. Zawór spustowy kokpitu
23. Zewnętrzna podkładka pawęży dla silników zaburtowych

Sprzęt

Sprzęt standartowy

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży
  • 5-komorowa pompowana tuba z plastikowym okonczeniem
  • Platforma dziobowa kotwicy z miękkim oparciem
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami
  • Konsola sterująca CL-16 z przednim miękkim siedzeniemi i schowkiem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą
  • Tylna miękka kanapa z oparciem / Pojemna komora
  • Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
  • Układ paliwowy z 91 litrowym zbiornikiem
  • Antypoślizgow powierzchnia pokładu
  • System drenażowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Cumownicze i holownicze węzły

Wyposażenie dodatkowe

  • Zawór nadciśnieniowe Leafield
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw urządzeń elektrycznych
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy na rufie z schodami ze stali nierdzewnej
  • Zdejmowany sundeck dziobowy z poduszkami \ Zdejmowany stolik
  • Rozszezenie dla dziobowego Sundeck z poduszkami
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Rozkładany daszek przeciwsłoneczny

Silniki zaburtowe

YAMAHA F150DETL

YAMAHA F150DETL

YAMAHA F130AETL

YAMAHA F130AETL

YAMAHA F115BETL

YAMAHA F115BETL

YAMAHA F100FETL

YAMAHA F100FETL
Typ silnika Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), przekładnia pasowa Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), przekładnia pasowa Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), przekładnia pasowa Benzyna, silnik czterosuwowy, rzędowy, 4 cylindry, jeden górny wałek rozrządu (SOHC), 8 zaworów
Pojęmność silniku 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 94.0 mm × 96.2 mm 81.0 мм × 88.9 мм 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min 95.6 kW (130 KM) @5800 obr./min 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min 73.6 kW (100 KM) @5500 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3")
Waga 222 kg 174 kg 173 kg 162 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Sciągnąć broszure

0

Ваша корзина