YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2

142 500 zł
YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2
142 500 zł
YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2
142 500 zł
YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2
142 500 zł
YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2
142 500 zł
YAMAHA F300XSB2 / LF300XSB2
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Digital Electric Steering Buil-In (DES)

Yamaha F300FST2X / FL300FST2X

 

Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA F300XSB2 (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LF300XSB2 (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha F300XSB2 (F300FST2X) / LF300XSB2 (FL300FST2X), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów220.6 kW / 300 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa96.6 litry/godzinę @5500 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, DOHC z VCT
Pojemność skokowa silnika4169 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.0 mm
Stopień sprężania10.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyElektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego6.3 ℓ (z wymianą filtra) / 6.0 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaLFR6A-11
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator70 A (ładowanie akumulatora: 48 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Zintegrowany cyfrowy układ elektryczny (Buil-in DES)
Kąt skrętu silnika zaburtowego32° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe28.5" (724 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -3° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego69°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni1.75 (21/12)
Objętość oleju w przekładni⭮ — 0.925 ℓ / ⭯ — 0.885 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaM, T / ML, TL
Długość kolumnyX: 640 mm (25.2 inch)
Wysokość pawęży łodziX: 635 mm
Masa ze śrubą288.0 kg
0

Your Cart