YAMAHA F250USB2 / LF250USB2 Copy

152 000 zł
YAMAHA F250USB2 / LF250USB2 Copy
152 000 zł
YAMAHA F250USB2 / LF250USB2 Copy
152 000 zł
YAMAHA F250USB2 / LF250USB2 Copy
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control
Digital Electric Steering Buil-In (DES)

Извините, этот техт доступен только в “Amerykański Angielski”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Yamaha F250NST2E / FL250NST2E

You can buy a four-stroke outboard motor YAMAHA F250ESB2 (clockwise rotation) / YAMAHA LF250ESB2 (counterclockwise rotation) in our store. Our specialists will advise and select a compatible motor package for your boat. We have a wide range of original accessories and spare parts in stock or on order.
In our certified service center, mechanics will install the Yamaha F250ESB2 / LF250ESB2 outboard motor, all controls (including system HELM MASTER EX) and any other additional equipment (fish finder, echo sounder, chartplotter, entertainment system (audio), anchor winch, additional lighting and much more), after which they will conduct tests in the service or on the water…
Warranty – 5 years.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów183.8 kW (250 KM) @5500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr./min
Bieg jałowy700 ± 50 obr./min
Zużycie paliwa83.9 l/h @5500 obr./min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / UkładBenzynowy, 4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, podwójny wałek rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu (VCT), napęd pasowy
Pojemność skokowa silnika4169 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 mm × 96.0 mm
Stopień sprężania10.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa / Prime start
Układ paliwowyElektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego6.3 l (z wymianą filtra) / 6.0 l (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI Micro-computer
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaLFR6A-11
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator70 Amp z prostownikiem-regulatorem napięcia ładowania (ładowanie baterii: 55 Amp)
Układ chłodzeniaWoda z termostatem
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: встроенное цифровое электрическое (Buil-in DES)
Kąt skrętu silnika zaburtowego32° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe28.5" (724 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -3° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego70°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni1,75 (21/12)
Objętość oleju w przekładni⭮ — 0.925 ℓ / ⭯ — 0.885 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / strzelanie w czasie
Piasta śmigłaM, T / ML, TL
Długość kolumnyU: 767 mm (30.2")
Wysokość pawęży łodziE: 889 mm
Masa ze śrubą293 kg
0

Your Cart