MERCURY Silniki zaburtowe
Cennik MERCURY
2-STROKE OUTBOARDS

MODEL |
Waga kg * |
Pojemność cm³ |
Ilość cylindrów |
Cena Brutto |
Promocja |
2,5 MH |
13.0 |
74.6 |
1 |
|
|
3,3 MH |
13.0 |
74.6 |
1 |
|
|
5 MH |
20.0 |
102 |
1 |
|
|
5 MLH |
20.0 |
102 |
1 |
|
|
9,9 MH |
26.0 |
169 |
L2 |
|
|
9,9 MLH |
26.0 |
169 |
L2 |
|
|
15 MH |
41.0 |
294 |
L2 |
|
|
15 MLH |
41.0 |
294 |
L2 |
|
|
30 MH |
51.0 |
430 |
L2 |
|
|
30 MLH |
51.0 |
430 |
L2 |
|
|
30 E |
51.0 |
430 |
L2 |
|
|
30 EL |
51.0 |
430 |
L2 |
|
|
40 MH |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
40 MLH |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
40 EO |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
40 ELO |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
40 ELPTO |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
50 MH |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
50 EO |
72.0 |
697 |
L3 |
|
|
60 ELPTO |
100.0 |
967 |
L3 |
|
|
60 ELPTO CT |
100.0 |
967 |
L3 |
|
|
SEAPRO /Dla użytkowania komercyjnego /

SYMBOLE SILNIKA ZABURTOWEGO MERCURY
No Marking — dwusuwowy silnik zaburtowy
F — czterosuwowy silnik zaburtowy
H — sterownie rumplem
M — rozruch ręczny
E — rozrusznik elektryczny, pilot zdalnego sterowaniaе
GA — gazowe wspomaganie podnoszenie silnika
PT — hydrauliczny system podnoszenie silnika
O — oddzielny układ smarowania
C — śruba lewo-skrętna
BT — rumpel BigTiller
CT — wzmocniona przekładnia Command Thrust
SM — przekładnia Sport Master
TM — przekładnia Torque Master
AM — ulepszone mocowanie silnika (Verado)
CF — Cold fushion White — biały kolor silnika
Sail — seria silników przeznaczonych do stosowania jako pomocnicze na jachtach
SP — Sea Pro — seria silników do użytku komercyjnego
PXS — seria silników ProXS
JP — sterowanie joystickiem
DTS — sterowanie cyfrowe
EFI — wtryskiwacz |
No Marking — Standartowa długość kolumny silnika (381 mm)
L — Wydłużona długość kolumny silnika (508 mm)
XL — Długa kolumna silnika (635 mm)
XXL — Bardzo długa długość kolumny silnika (762 мм) |
PAKIETY SILNIKÓW ZABURTOWYCH MERCURY
Standardowe wyposażenie silników ** F 40 – F 150 |
F 50 – F 60 EFI
|
F 80 – F 115 EFI / ProXS
|
F 150 EFI
|
F 40 – F 60 PT EFI SP
|
F 40 – F 60 GA/BT EFI SP
|
F 75 – F 115 EFI SP
|
F 150 EFI SP
|
Винт |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
Pilot |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Rumpel Big Tiller |
|
|
|
|
+ |
|
|
dźwignia sterownicza |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Przewody akumulatora |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Przewód paliwowy |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Zbiornik paliwa |
+ |
|
|
+ |
+ |
|
|
Wskaźnik obr. silnika |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Cyfrowy wskaźnik obr. SC1000 |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Wskaźnik trymowania |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Woltomierz |
|
|
+ |
|
|
|
|
Prędkościomierz |
|
|
+ |
|
|
|
|
Czujnik / konwerter trymowania |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Wzmocniona przekładnia CT |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
Opcji |
Śruba |
|
|
|
|
|
|
|
Wymiana pilota natynkowego na pilota wpuszczanego |
|
|
|
|
|
|
|
Wymiana wskaźników analogowych na Mercmonitor |
|
|
|
|
|
|
|
*Waga dotyczy najlżejszej wersji modelu, bez oleju silnikowego, olinowania i śmigła.
** Zawartość opakowania może ulec zmianie przez producenta bez uprzedniego powiadomienia.
Katalog akcesoriów

Oglądaj /pobierz (PDF)