Max. moc silnika | 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min |
Maksymalny zasięg działania | 5000~6000 r/min |
Bieg jałowy | 700 ± 50 r/min |
Zużycie paliwa | 56.3 l/h @5500 r/min |
Typ silnika | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 |
Pojęmność silniku | 2670 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 94.0 mm × 96.2 mm |
Stopień kompresji | 9.0 :1 |
Wlot powietrza | Fuel Injection / Prime start |
Układ paliwowy | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Zbiornik paliwowy | — |
Systema smarowanie | Wet sump |
Pojęmność | 4.5/4.3 ℓ (with / without oil filter replacement) |
Zapłon | TCI Micro-computer |
Kąt wyprzedzenia | TDC ~ BTDC 18 deg. |
Świeca zapłonowa | LFR5A-11 |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter |
Generator | 35 Amp with Rectifier regulator (battery Charge: 21 Amp) |
Układ chłodniczy | Raw-water, thermostatically controlled |
Układ wydychowy | Through propeller hub |
Układ sterowniczy | Remote |
Kąt obrotu silnika zaburtowego | 32° from center, either direction |
Centrum serwisowe | 26" (660 mm) |
System regulacji nachylenia (trymowania) i podnoszenia | Power trim and tilt |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Сontinuously variable |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | -4° through +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
Transmisje | Forward, Neutral, Reverse |
Przełożenie przekładni | 2.00 (28/14) |
Objętość oleju tranny | 0.980 ℓ |
Obracanie śruby | Counter clockwise |
Długość kolumny | L: 516 mm (20.3 inch) |
Waga | 222 kg |