GRAND G680 to imponująca ponton klasy RIB (Rigid Inflatable Boat) z serii Golden Line, produkowany przez firmę GRAND Marine w Ukrainie. Ten model łodzi to idealne połączenie eleganckiego designu, zaawansowanej technologii z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów, zapewniając wyjątkową wydajność i funkcjonalność dla różnorodnych morskich przygód.
ma długość 6,8 metra i może być wyposażony w silnik zaburtowy o maksymalnej mocy do 200 koni mechanicznych, co pozwala na osiągnięcie dużych prędkości i zapewnia doskonałą zwrotność. Łódź jest przeznaczona dla 8-osobowej załogi z wyposażeniem, co czyni ją idealnym wyborem dla dużych grup lub imprez firmowych.
Korpus o wysokiej wytrzymałości wykonany jest z bardzo wytrzymałego włókna szklanego z rozszerzeniem pawęży “Jaskółczy ogon” (działa jak trymklapy), zapewnia doskonałą sterowność, odporność na fale i trwałość. Stopniowy korpus High-Step-Hull zmniejsza kontakt tuby z wodą, co prowadzi do zwiększenia prędkości i zmniejszenia zużycia paliwa. Nadmuchiwane burty zapewniają łodzi dodatkową stabilność, pływalność, ładowność i bezpieczeństwo podczas żeglugi. A także pięciokomorowa nadmuchiwana tuba o zmiennym przekroju “DART”, zmniejsza się od rufy do dzioba, zwiększa przestrzeń użytkową w części dziobowej kokpitu, zwiększa wysokość burty, a także dostaje się do łodzi mniej wody.
z pojemnymi schowkami dziobowymi, centralną konsolą sterową i zintegrowaną kanapą/schowkiem rufowym w kształcie litery U. Na desce rozdzielczej konsoli kierownicy może znajdować się zaawansowany sprzęt nawigacyjny, czyli dwa wielofunkcyjne wyświetlacze do 12 cali ukrytego montażu. Dwuosobowy stojak pasażerski umożliwia sterowanie łodzią siedzącą lub opierając się na podnoszonych fotelach i sterować na stojąco. Z tyłu w stojaku pasażerskim znajduje się przedział na przybory kuchenne: zlewozmywak z baterią i lodówką na 62 l. (opcja). Dodatkowo w strefie paszowej można zainstalować stół z podstawkami na kubki. Łódź wyposażona jest w luksusowe fotele z miękkimi poduszkami z tkaniny morskiej Silvertex, odpornej na promieniowanie UV i wodę.
Standardowe wyposażenie obejmuje nakładkę dziobową; końcówki z włókna szklanego ze stopniami; wbudowany układ paliwowy (200 l) umieszczony pod pokładem w środkowej części łodzi, dzięki czemu uzyskuje się idealne zróżnicowanie łodzi; uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej; zintegrowane oczka holownicze i podnoszące. Oferowany jest również bogaty wybór opcji fabrycznych i szeroka gama wyposażenia dodatkowego, na przykład: bimini markiza lub hardtop chroniący przed słońcem, który zapewnia maksymalny komfort podczas pływania.
serii Golden Line jest idealna dla szerokiego grona użytkowników. Świetnie sprawdzi się podczas rejsów grupowych, sportów wodnych, wędkowania i wodnych rozrywek na wodzie. Ta łódź jest idealna zarówno dla doświadczonych marynarzy, jak i dla początkujących, ponieważ łączy w sobie wyjątkowe cechy, niezawodność i styl. Niezależnie od tego, czy chcesz spędzić spokojny i komfortowy dzień z rodziną, czy aktywnie bawić się z przyjaciółmi, GRAND Golden Line G680 gwarantuje niezapomniane i bezpieczne wakacje na wodzie.
Length overall | 680 |
Length internal | 509 |
Width overall | 264 |
Width internal | 150 |
Tube diameter | 0.55 |
№ of chambers | 5 |
Tube material | PVC / Hypalon |
Dry boat weight | 740 |
Loading capacity | 1150 |
Załoga | 12 |
Built-in fuel tank capacity (l) | 200 |
№ of motors | 1 |
Engine recommended | 150 |
Engine weight max | 250 |
Engine shaft length | X: 25 inch / 635 mm |
Midsection / aft deadrise (degrees) | 24° / 21° |
Hull type | RIB |
Boat design category | C |
YAMAHA F200XCA2![]() |
YAMAHA F200XC / LF200XC![]() |
YAMAHA F200XCB / LF200XCB![]() |
YAMAHA F200XSA / LF200XSA![]() |
YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2![]() |
YAMAHA F150XB![]() |
YAMAHA F150XCA2![]() |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB![]() |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Engine type | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT![]() |
4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT![]() |
4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT![]() |
4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT![]() |
4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT![]() |
4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 |
Displacement | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ |
Bore × Stroke | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm |
Max. prop shaft output | 147.1 kW / 200 hp | 147.1 kW / 200 hp | 147.1 kW / 200 hp | 147.1 kW / 200 hp | 147.1 kW / 200 hp | 110.3 kW / 150 hp | 110.3 kW / 150 hp | 110.3 kW / 150 hp | 110.3 kW / 150 hp |
Fuel induction system | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Lubrication system | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) |
Waga | 228.0 kg | 241.0 kg | 242.0 kg | 244.0 / 245.0 kg | 244.0 / 245.0 kg | 227.0 kg | 228.0 kg | 241.0 kg | 243.0 / 244.0 kg |
Engine Start | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Steering | Remote Control | Remote Control: Integrated Hydraulic Steering![]() |
Remote Control: Integrated Hydraulic Steering![]() |
Remote Control: Integrated Electro-Hydraulic Steering![]() |
Remote Control: Integrated Electro-Hydraulic Steering![]() |
Remote Control | Remote Control | Remote Control: Integrated Hydraulic Steering![]() |
Remote Control: Integrated Electro-Hydraulic Steering![]() |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | TotalTilt™![]() |
TotalTilt™![]() |
TotalTilt™![]() |
Power trim and tilt | Power trim and tilt | TotalTilt™![]() |
TotalTilt™![]() |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |