Długość łodzi (cm) | 420 |
Długość kokpitu (cm) | 310 |
Szerokość łodzi (cm) | 195 |
Szerokość kokpitu (cm) | 101 |
Średnica komóry (cm) | 43-46 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 60 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 42 |
Waga suchej łodzi (kg) | 115 |
Ladowność (kg) | 700 |
Załoga (osób) | 6 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | — |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 25 |
Max. waga silnika (kg) | 115 |
Wysokość pawęży (mm) | 381 или 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 350×145×77 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 178 |
YAMAHA F40FEHDL![]() |
YAMAHA F40FEHDS![]() |
YAMAHA F30BEHDL![]() |
YAMAHA F25GWHL![]() |
YAMAHA F25GWHS![]() |
YAMAHA F25GMHL![]() |
YAMAHA F25GMHS![]() |
YAMAHA F20GWHL![]() |
YAMAHA F20GWHS![]() |
YAMAHA F20GMHL![]() |
YAMAHA F20GMHS![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 3 цилиндровый, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 3 цилиндровый, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 3 цилиндровый, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm |
Max. moc silnika | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1") | S: 414 mm (16.3 inch) | L: 536 mm (21.1") | L: 551 mm (21.7") | S: 424 mm (16.7") | L: 551 mm (21.7") | S: 424 mm (16.7") | L: 551 mm (21.7") | S: 424 mm (16.7") | L: 551 mm (21.7") | S: 424 mm (16.7") |
Waga | 102 kg | 97 kg | 102 kg | 62 kg | 60 kg | 59 kg | 57 kg | 62 kg | 60 kg | 59 kg | 57 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny | Ręczny |
Układ sterowniczy | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
System regulacji trymu i nachylenia | Ręczny с пневматическим усилителем | Ręczny с пневматическим усилителем | Ręczny с пневматическим усилителем | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |