Max. moc silnika | 5.9 kW (8 hp) @5500 r/min |
Maksymalny zasięg działania | 5000~6000 r/min |
Bieg jałowy | 1050 ± 50 r/min |
Zużycie paliwa | 3.3 l/h @5500 r/min |
Typ silnika | 4-Stroke, SOHC, In-Line 2 |
Pojęmność silniku | 212 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 56.0 mm × 43.0 mm |
Stopień kompresji | 9.4 :1 |
Wlot powietrza | Manual choke |
Układ paliwowy | 1 carburetor |
Zbiornik paliwowy | Portable, 12 ℓ |
Systema smarowanie | Wet sump |
Pojęmność | 0.8 ℓ (not equpipped with oil filter) |
Zapłon | CDI Micro-computer |
Kąt wyprzedzenia | BTDC 5 ~ BTDC 30 deg. |
Świeca zapłonowa | BR6HS-10 |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter |
Generator | 6 Amp with Rectifier regulator |
Układ chłodniczy | Raw-water, thermostatically controlled |
Układ wydychowy | Through propeller hub |
Układ sterowniczy | Remote |
Kąt obrotu silnika zaburtowego | 43° from center, either direction |
Centrum serwisowe | - |
System regulacji nachylenia (trymowania) i podnoszenia | Manual |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | 4 positions / 2 positions |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | -4° through +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 71° |
Transmisje | Forward, Neutral, Reverse |
Przełożenie przekładni | 2.92 (38/13) |
Objętość oleju tranny | 0.370 ℓ |
Obracanie śruby | Clockwise |
Długość kolumny | X: 620 mm (24.4 inch) |
Waga | 45 kg |